06 September 2010

Blog List ben Ashaari



waa..tiba-tiba kenapa header blog Ben Ashaari ni ada kat sini.
nak tau kenapa klik sini

Blog ini adalah cerita suka duka aku dalam hidup ini. Cuba untuk berkongsi , meluahkan apa yang terpendam,  berkongsi apa yang patut. Aku masih baru dalam dunai blogger ini, pasti masih ada cacat celanya tapi aku cuba ubah untuk menjadikan blog ANIS ADILA ARIS ini blog yang terbaik. Apabila orang membaca tidak rasa untuk tekan pangkah dan terus mengikuti blog aku.


Menjelang Syawal yang akan tiba ni, aku ingin mengucapkan Selamat Hari Raya dan Maaf Zahir Batin kepada semua rakan-rakan blogger, pengunjung ke blog ini dan rakan-rakan yang selalu menceriakan hidup ini. Harap Syawal kali ini lebih bermakna dari Syawal yang lepas. Amin..


pissss : Nak makan laksa raya nanti, meh la datng ke rumah. =))

3 comments:

Aizat Shafiq said...

nak makan laksa...
bagi la address..nanti sy datang melawat ye...
=)


Kebenaran di sebalik Iklan Kontroversi TV3

abah_izz said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri...kalau laksa penang nak la....

Anis Adila Aris said...

abah_izz:Laksa Lemak la tapi sedap..=))