22 August 2010

Minggu Lepas

cerita ni dah seminggu berlalu tapi sekarang baru aku nak cita. minggu lepas aku balik rumah my sweet home bersama suami bf tersayang. 
Balik rumah yang paling best sebab balik di temani oleh insan tersayang, dapat bawak kereta saya mama dan kat rumah ada ramai orang mokde dan keluarga tapi rasa macam sekejap je masa berlalu.

Jumaat, 13.8.2010 aku naik bas dari Seri Iskandar ke Kuala Lumpur pukul 1.30 pm, sampai dalam kol 4.30 pm. Jumpa sayangku dalam pukul 6.00 pm, kami laju-laju cari makanan nak berbuka dalam bas, bas ke Temerloh pukul 7.oo pm.
Kami pergi ke MCD dan saya dapat beli GCB untuk berbuka. Sangat sedap. Orang lain dalam bas berbuka roti dengan air mineral je tapi couple yang sweet mengada nak makan yang sedap-sedap dalam bas. Sampai rumah dalam pukul 9.00 pm.

Sabtu, 14.8.2010.. hari yang paling bahagia. Buat pertama kalinya mama percayakan aku bawak kereta dia pergi bandar Temerloh.
Nasib la kereta myvi selamat pergi dan pulang dengan bentuk asalnya.

Ahad, 15.8.2010.. Aku dan sayangku sama-sama naik bas ke Kuala lumpur pukul 10.30 am, gila pagi. bas aku ke Seri iskandar pukul 9.30 malam. aku dengan dia pergi...
Low yat beli ink printer..
Times Square - tgk wayang, window shopping.. aku dapat baju & kasut..=))
Chicken Rice Shop kami berbuka puasa bersama. =))

credit to NURUDIN NAZRIN

juadah berbuka puasa kami berdua..yummy




inilah my sayang yang teman aku 

MISS DA MOMENT..=))



2 comments:

SANDRA AZWAN said...

semoga berbahagia selalu..hehehe

http://bysandraazwan.blogspot.com

Anis Adila Aris said...

Amin..
hendaknya begitu la..
=))