05 August 2010

kau TIKAM belakang aku

Kau memang saja cari pasal dengan aku kan. Aku bagi harta aku kat kau setiap bulan, kalau bukan aku pun mak aku pun bagi duit ko tapi macam nie ko balas jasa kami sekeluarga. 1 family aku bagi kau ape yang kau nak, cukup bulan mak aku bagi duit kat ko tapi ko wat taik lak kat aku. Semua benda aku wat tak kena, aku nak kol pakwe mama aku pun kau kacau. Nak on9 lak, ko susahkan hidup aku. Aku memang da bengang gila dengan kau ni, ikutkan hati aku.. aku nak bunuh je kau. Pastu takyah muncul-muncul dah dalam hidup aku. Ko ni cakap lebih tapi praktiknya tak.. Aku benci kau CELCOm!!!

No comments: