24 August 2010

Hari ini

pagi tadi sangat la kelam kabut nak pergi ke kelas. Semalam tido lambat, pukul 3 am baru boleh lena. sibuk study webcam dengan boyfi yang disayangi. Bila dah malam baru nak ajak on9. Mujur la saya nie sayang awak Nurudin Nazrin. dalam pukul 6.45 am, bangun solat subuh lepas tue tido balik sebab kelas aku pukul 10 am. tengah sedap mimpi indah-indah, tiba-tiba rasa kaki kena benda keras. Aku pun terjaga la dari tidur dan cepat-cepat cari handphone.
WAA... Jam dah pukul 9.30 am, laju-laju pergi mandi, pilih baju yang tak kedut, siap cepat-cepat. Ambil masa 15 minit je nak siap. Hebat tak aku??
Bila dah sipa tu, cari kad metrik lak tak jumpa. Ah, mesti tertinggal kat bilik zakiah nie.

Bila turun, Zakiah dah tunggu kat bawah. Tanya dia pasak kad metrik, dia kata dia tak nampak. Aku suruh dia balik tengah hari nanti dan cari.

Aku pergi ke kelas seperti biasa lepas tu, bila nak balik ke bilik tu. Aku pesan kat Zakiah. 
"zakiah, kalau kau jumpa kad metrik aku, kau meseg aku tau. 
kalau tak jumpa pun kau meseg aku gak"

Zakiah cakap " aku bagi jawapan sekarang je la". Dia lari sambil tunjuk yang dia pakai kad matrik aku.
Nampak kurang ajar ye di situ. Kesian aku tak memberi tumpuan sepenuhnya  dalam kelas fikirkan pasal kad metrik, rupanya kad metrik ada kat sebelah aku je. Cissssssss....=/

No comments: