10 July 2010

bergembira bersama di TAMAN NEGARA 1

ingat lagi tak post saya mengenai saya ambil lesen kereta , akhirnya saya lulus dengan cemerlang walaupun penat tunggu masa ujian samapai ke petang.
Dan keesokan harinya saya bersama Fiqah, Diela, Jaja, Maaitah dan Mardiah telah pergi ke Taman Negara. Kesian kepada rakan-rakan yang tak dapat ikut, takpetakpe nanti kita pergi lagi..
muka jaja dan fiqah yang teruja nak naek bas

muka masing-masing yang keseronokan
(kenapa la aku hitam sangat waktu nie)

kami dah sampai!!!

bersiap sedia nak naek bot



keterujaan masih tidak dapat dihilangkan

insan berbaju hijau yang membantu percutian kami,..cceewwwaahhh

peace lagi!
muka masing-masing macam suka gilew!!






kami dah start mendaki bukit untuk naik canopy..
muka masing dah penat gilew..
tp nak lagi senyum tue..









No comments: