09 May 2010

aku gila tanpamu

mama saya

yay yay..akhirnya aku sampai gak kat rumah yang terindah ini.
memandangkan hari ini adalah HARI IBU, so aku nak ucapkan Selamat Hari Ibu kepada semua ibu-ibu dan bakal jdi ibu a.k.a mama, ummi, mak & the others.

Mama.. Pn Rosilawati Binti Yusof.. insan tersayang dalam hidup aku. Aku boleh gila tanpa die. Orang yang paling aku sayang dalam hidup aku dan inspirasi aku untuk aku berjaya dalam hidup ni.
Aku sangat-sangat sayang mama aku,kalau aku cerita pasal mama ke, buat karangan pasal ibu ke pasti air mata ni gatal nak keluar.Dan mama adalah seorang sangat memahami diri yang entah pape ni. Sekarang aku dah besar, sume benda aku cite kat mama, pasal boyfriend aku, kawan aku, musuh aku, etc..sebab tu kalau aku balik umah pakwe aku selalu bising balas mesej lambat sebab sibuk gosip-gosip dengan mama aku.

Dan paling best sekali saiz baju, seluar aku sama dengan mama aku. okok, diam.. aku tau aku besar sikit tapi sikit je tau.Pape pun aku tetap leh share baju dengan mama aku.Kalau balik cuti, macam tak kisah tak bawak balik baju kurung sebab baju mama aku bersepah.

Bila aku jauh dari mama, hari-hari mama kol aku, aku miskol sekejap je. Mama mesti kol balik. Ade kawan aku jelous sebab aku akan kol aku dengan segera selepas di miskol, hahaha.. Tapi aku mesti cam dengki kalau Abah ada balik rumah ataupun Mama pergi umah Abah,aku rasa cam tersisih. Lawakkan, dengki dengan ayah sendiri nak jealous.Sepatutnya aku bagi can kat mama dan abah melepaskan rindu..ops!!terlebih sudah..

Pape pun, buat mama tersayang.. I LOVE YOU SO MUCH MAMA!!!

No comments: