25 April 2010

Adik dan belon


adik dan belonnya

Sebenarnya peristiwa ni dah berlaku sebulan lepas, selepas tengok gambar adikku yang tembam semasa sukan sekolah dia barulah tercetus idea untuk kongsi cerita ini.

Adik baru berumur 6 tahun dan sekarang belajar di Pra Sekolah Kebangsaan Bangau. Waktu hari sukan sekolah, adik masuk lumba lari tapi dapat no 4 je, aku tak sempat tgk sebab bangun lewat dan x sempat nak snapsnap pic adik lari tapi aku dapat snap pic adik masuk pertandingan tiup belon.. Actually adik x pandai tiup belon dan pada hari tersebut dia x beberapa sihat. Kesian gak tengok adik yang x lepaslepas tiup belon tapi nak wat camne, takkan aku nak rampas belon tu tolong tiupkan. Lepas je pertandingan tu, aku terus pergi kat adik dan cakap

" takpe dik, nanti akak ajar adik tiup belon"







No comments: