20 February 2010

Keheningan Malam


Sepi malam ini.. hnya lagu yg ku pasang menemani aku..di tambah dengan rentak bunyi keyboard. Sedikit beremosi mlm ini, aku memikirkan kesilapan yang telah aku lakukan selama aku hidup di atas muka bumi ini. Aku malu untuk berpijak atas muka bumi ini lagi, aku hanyalah seorang perantau yang singgah sebentar di dunia ini untuk menikamati nikmat yang dikurniakan olehNya.

memikirkan juga tentang insan yang aku cintai. 19 tahun, bg aku umur aku dah cukup untuk memikirkan tentang jodohku. ye aku pasti dia adalah milik aku. menyanyangiku, mengasihi aku, memahami aku. aku bersyukur ke hadrat Illahi menemukan aku dengan si dia. Dia telah merubah hidup silamku, dia membawa kebahagiaan. sedang aku diperkatakan oleh insan lain, die juga yang membela aku, sedang aku menangis kesedihan, die juga yg membawa kgembiraan, sedang aku dalam kegelisahan, die juga menenangkanku. Dia menemaniku walau aku suka ataupun duka.

Ya Allah, simpanlah die untukku di dunia dan juga akhirat. Sesungguhnya pengenalan yang Engkau takdirkan ini amat bermakna buat diriku. Aku menyayanginya setulus hatiku.


3 comments:

faryzza said...

sweett gila anisss

fAtaH said...

sweet words..

anis aris said...

tahnk ye kerana membaca.. ada juga yg sudi nk bace pnulisan ak yg ntah pape nie